There was an error in this gadget

Friday, May 02, 2008

May 2 , 2008

hello .. hari ni dah hari jumaat, cepat betul mas berlalu.. hax .. bangun2 pagi je dah dapat msg daripada yang tersayang .. heheh e.. terus dapat kata-kata cinta .. hax ..... bangun-bangun je , twos senyum .. macam orang gila pulak dah .. senyum sorang-sorang .. hehe .. tapi nak buat macamana , memeng betul-betul buat aku senyum .. hax .. terima kasih sayang ... I Love U too ..
hax .. ok , dalam kul 3.30 nnt aku ada exam .. Geologi Sekitaran .... hmm .. apa yang boleh aku rumuskan tentang geologi sekitaran ni .. hmm .. pengajian tentang alam sekitar , dari perspektif geologi .. pernah ada sahabat mengatakan , there's nothing to talk about , when it come into my field , hax .. sorry mate .. its damn interesting .. Geologi buat cara aku pandang dunia ni berubah .. berbeza .. sebagai contoh , orang akan melihat sebuah gunung ,hanya sebagai gunung , tetapi cara aku melihat cipataan tuhan yang satu ni berbeza , macam-macam yang boleh aku huraikan , sesungguhnya geologi salah satu cara aku mendekatkan diri dengan Allah ... huhu .. kalau ada yang berminat nak masuk geologi , ataupun ingin mendalami ilmu geologi , boleh lah tanya aku , kalau aku tak boleh jawap , akan aku usahakan jawapan nya dari rakan-rakan seperjuangan ... ataupun dari tenaga-tenaga pengajar aku yang tersangatlah berkaliber .. hax ... ok lah , doakan la aku ye untuk exam ni . cuak-cuak .. macam tak cukup je ilmu ni .. hax .. see ya later ....