There was an error in this gadget

Saturday, September 26, 2009

Aidilfitri 2009

hehe .. dah lama sangat tak menulis ni ... boleh ke aku menulis ni?? .. hax .. baiklah, tahun 2009 mencatatkan satu sejarah dalam hidup aku..taun ni aku telah jadi orang yang di"pow" .. bukan si penge"pow" seperti tahun-tahun sebelumnya.. waaaa.. aku dah kusut gila masa ujungujung puase tu .. ye lah, takut duit tak cukup... seb baik bos dengan baik hatinye telah memasukkan duit raya ke dalam akaun bank makin susut nilai ringgitnya.. hehehe dan dengan duit itulah, aku jadikan modal duit raya tahun ini...

bukan la niat untuk menunjuk-nunjuk .. tetapi sekarang aku dah faham perasaan pakcik makcik akuyang berhabis duit untuk anak-anak buah dowang (termasuk akulah) setiap tahun untuk duit raya ... rupanye seronok bila kita berkongsi apa yang kita ada... tidak kira lah walaupun sedikit nilainya ... tapi dengan senyuman dan penghargaan yang aku perolehi... aku dengan mudah berasa BANGGA... im a big man right now ... hax ... berikut ialah nama-nama penge"pow" aku tahun ni ...


Aqlely Aqmal
Muhamad Fadzly
Aunty Timah
Ariff
Imran
Busu
Hisham
Amira
Sasha nabila
Idham
Kimi
Mak Nomah
Erin
Dek An
kawan Dek An
Aan
adik aan
Mak ndak
Fatin
Farid
Tiqah
Tasya
Azim
-

masih ada beberapa nama yang bermain-main dalam ruang pemikiranku ... hmmm .. siapa ya ...

p/s : adik-adik kalau nak beraye umah abang , betulkan niat dulu ea .. kalau abang tak kenal korang takyah datang la ea ... abang tak kenal la .. abang takut kene rompak pulak .. hehe e... sape2 nak duit raye tu jemput la datang rumah ye ...