Friday, April 18, 2008

(",)

cinderella: love u
-u made my day dear Cinderella-

~PornStar~

Nizam Mokhtar (pornstar) - Mula-mula sekali aku kenal budak ni , dia ni senior aku time kat sekolah dulu .. kami satu dorm ... so masa aku mula-mula masuk sekolah tu (f.y.i Sekolah Menengah Sains Hulu Selangor) .... heboh la senior-senior , cakap muka aku macam dia .. punya la aku pelik , sebab aku dah banyak kali belek-belek muka aku dekat cermin.... tak ade langsong yang sama ... aku handsome lagi (riak disitu) .. haha .. dan , bila aku dah tahu siapa budak nama nizam ni , aku lantas , terus baik dengan dia .. dia la yang ajar aku buat benda-benda jahat mase dekat skolah dulu ... untuk pengetahuan anda , ponteng solat subuh merupakan perkara paling jahat . so nak dijadikkan cerita , dia lah yang ajar aku trick-trick nak ponteng subuh .. trick-trick nak ponteng skolah .. macam-macam agi lah .. tu tak kira lagi gosip-gosip dia .. muka macam laki tapi perangai macam perempuan .. haha .. apa la ko bang oii .. hax .. haha .. dia gak la yang bukak cte pasal budak paling alim dekat sekolah dulu .. haha .. jahat dia ni .. suke cte keburukan orang .. haha .. anyway .. sebab perangai dia ni lah yang buat aku seronok sangat kawan ngan dia .. haha .. n sekarang ni ,dia dekat london .. meneruskan pengajian dalam medicine ..

"Bro , aku grad dulu neh , nmpk gaye mase aku grad nnt ade la orang blanje aku makan kat Palace kan?? " hehe ..

anyway , dia ni aku dah anggap macam abang aku dah ... hax .. sekali kawan , kawan sampai mati ... ouh , sebelum aku terlupe .. kuat tengok porn dia ni .. hahaha ...

Thursday, April 17, 2008

C.I.N.D.E.R.E.L.L.A


Hye rakan-rakan .. hehe .. mari kita berbahasa melayu klasik .. Arakian terjadilah kisah , pada suatu masa di bulan march yang lepas , telah ditakdirkan akan berlangsungnya satu majlis makan malam tahunan kelab geologi UKM. Kebetulan ditakdirkan pula pelajar-pelajar senior dibenarkan untuk membawa pasangan masing-masing , lantas , hamba selaku pelajar senior turut megambil langkah awal untuk membawa puteri hamba (insyallah permaisuri hendaknya) .. walaupun kadar bayaran yang dikenakan , tinggi juga nilainya , namu tetap gagah hamba membayarnya...demi yang tecinta..

Setelah berbulan-bulan lamanya menunggu , setelah semua persiapan telah disediakan (hamba membeli baju baru .. wow ...) .. maka , pada hari yang ditetapkan , hamba dengan gagahnya memandu proton saga 1.3 bernombor flat NAD (tu je yang hamba ingat) ala-ala seperti putera berkuda pergi kerumah kekasih hamba , untuk menjemputnya .. wow .. macam cinderella pula beliau .. hehe ... semasa hamba menunggu sang puteri , hamba mula gatal-gatal mata .. al-maklumlah .. hamba memakai "contact lens" .. hehe .. hamba pun tanak kalah ... setelah puteri siap , beliau mula melangkah penuh anggun dan bergaya menuruni tangga .. hamba lantas berkata "WOW" .. alangkah indahnya puteri hamba .. hehe .. memang cocok kami pada malam itu .. hehe ..

Hendak dijadikan cerita seterusnya , foto di atas diambil setelah kami bersedia untuk pergi ke majlis terbabit .. dan memang niat hamba disini untuk menunjuk .. haha .. "LIHATLAH DUNIA!!!!" ... haha ... walaupun penuh dugaan , kami tetap berjaya sampai ke majlis keramaian terbabit dan benar-benar terhibur pada malam itu .. hehe .. thanx for coming athirah .. really apreciate it .. LOVE U SAY ..

Monday, April 14, 2008

14APRIL2008

Ouh , its 14 of april 2008 .. mase berlalu cpat jek .. eeh dah "14 april dah" .. haha .. poyo je .. hmm .. arineh isnin .. bosan pule .. i reallize these past few days , jarang sangat msg athirah .. huhu ... sayang .. tak biase sangat tak msg awak .. tapi saye tau , awak nak exam .. huhu .. saye harap awak dapat gune mase tu btol-btol.. huhu ... next week dah exam ... baaaaaahhhhh ..takot2 ... hmm anyway , i better start studying now ... huhu .. athirah sayang , nnt kte chat eyh .. hehe .. macam la awak akan bace blog ni .. hax ... cya later say.. mwax..ouh terlupe pule .. gamba kat seblah ni , gamba mase 2nd year dulu .. hmm .. mase tuh berambut panjang .. haha .. poyo jek pakai cekak .. hax .... mase ni saye tak ngorat awak ag.. alamak .. nae la tak ngorat awal2 dulukan .. ruginye saye .. hehe .. tapi takpe .. sayang ... i want u to know , im in the best time of my life now ... with u by my side .. u always ask me , is it worth it spending my time chasing u?? ... this is the answer .. the juices are worth it to squezz .. love u ..

Thursday, January 31, 2008

hmmm

people do make mistake , and when they did it , they will do anything to fix it .. hmm ..i hope that im not to late realizing people are running away from me .. its sad though when someone , so close to you trying to keep their distance from u ... and that happen to me .. i really cant see where im wrong .. and i really hope that someone can tell me what have i done.. please .. i dont deserve this .. dont leave me wondering what had happened ... please .. someone tell me .. dear mom , dear dad and you my dear sister .... talk to me .... and dont leave me .. I LOVE YOU all....

Friday, June 15, 2007

1 litre of tears ...

its been a while since i last wrote a post .. i dont know what i feel .. i dont know if there is feeling inside of me , i felt nothing .. is it my fault??.. okey , let me make the introduction.... i just met 2 of my best childhood friends ... we have our own story , our own life , but ... after shit-chating for a while .. its seems like the world are a cruel place for us to live in .. why people do this to us??? .. why they dont just happy with what they have??? .. is it true , we dont realize what we have until we loose them?? .. what is the good thing realizing what we loose after we lost them?? .. the world is unfair .. why they can live happily after making us suffer?? .... its totally not fair .. we laugh ... yeah... we laugh ... but inside , we are crying ... cried heavily, while others think our life is perfect?? .. hey, dont judge me by my look .. u should try ur best to get to know me ... hey dad .. hey ma ..why u never ask?? ... is it my fault??? .. both of u are so selfish ... hey guys , remind me if im making the same mistakes as what they did .... remind me ... please...

Saturday, April 21, 2007

4 years of ego

he's old ....
yeah .. he's getting old ...

its been 4 years ...since i last saw him ..
yeah .....
its already been 4 years ....
he's changed...
changed a lot ..
he's getting a lot of grey hair ...
yurp ....
times take his youth away ..
and i miss that time..
when he was young ....
when he was fierce to everything ...
when he was the pillar of the family ....
when he was the one we (my sister and i ) scared the most .....
and he's my father ..

for this past 4 years , ive been thinking how angry he was at me ...
his heir ,
his son ....
for what i've done this whole 4 years .....
yeah .. i've been selfish ....
its my ego that stop me from seeing him ....
and i regret it ......
i regret it when he doesn't recognize his own son ,
it's my fault for when he doesn't know how to say my name ....
it's my fault when he cant say my nickname ....
it's my fault .....

for this past 4 years ....
ive been thinking a lot bout u ....
ive been missing a lot bout u .....
ive been wanting to chat with u ....
n ive been wanting just to hug u .....


and after this 4 whole years......
this night ....
i did it ..
i hugged u ....
the person i admire the most ....
my dad ....

miss ya dad ...

Friday, April 20, 2007