There was an error in this gadget

Monday, October 26, 2009

Broga Hill's


Naza and Mai II
Originally uploaded by akukurusselamanya
ok , ini ialah kali ke tiga aku mendaki bukit broga nim tapi tujuan kali ini berbeza daripada yang sebelumnya. Aku telah merasmikan penggunaan donna (nama rasmi 50D aku) di atas bukit ini. Memulakan perjalanan seawal 6 pagi, perjalanan ini telah diikuti oleh Naza, Mai, jessica, mary dan 2 rang kawan lelaki meraka yang aku pun tak ingat nama mereka. Memulakan perjalan dengan perlahan membuatkan hajat untuk menyaksikan fajar menyinsing tidak kesampaian. Anyway, photoshot aku bermula sejurus kami tiba di puncak pertama bukit broga tu. dengan model percuma aku Naza dan Mai ini lah antara hasil-hasil yang telah aku dapat ... Lihatlah!

Thursday, October 15, 2009

The Lovers



huhuh ..its a pic of me and my dear sweetheart ... huhu .. its was our last outing, we went to Broga hill with my best friend, wafi and his girlfriend... it was a nice day to hike our way all the way to the top .. hehe ... anyway, it was fun, and i really enjoy it ... love u Cik Athirah Ali... mwaX

Wednesday, October 07, 2009

Things in my wallet!!!

hahaha.. ok skang ni aku dekat Kuala Rompin, Pahang ... tengah-tengah duduk lepak-lepak dalam bilik tetibe tertengok la dekat wallet aku .. hmmm apalah yang ada dalam wallet aku tu kan .. hmmm .... jom tengok ...

wallet = keluaran MAS malaysia (mekasih daddy)
kad CIMB = 1
kad Maybankard = 1
kad maxis = 1
kad MESRA = 1
kad Bonuslink = 1
kad alumni UKM = 1
kad pelajar UKM = 1
kad membership 321k diamond = 1
IC = 1
Lesen = 2
kad gambar bersama yang tersayang = 1
gambar pasport yang tersayang = 1
kad-kad nama = 6
Resit minyak = RM30
Resit Cincin = RM xoxo
resit bilik = RM 60
Duit = RM225.90
Duit = Rubel 1000
simcard celcom = 1
wallet nampak tebal = priceless

waaaaa .. banyak juga benda dalam wallet ni .. hmmm .. tapi bile nak kaya???