There was an error in this gadget

Wednesday, October 07, 2009

Things in my wallet!!!

hahaha.. ok skang ni aku dekat Kuala Rompin, Pahang ... tengah-tengah duduk lepak-lepak dalam bilik tetibe tertengok la dekat wallet aku .. hmmm apalah yang ada dalam wallet aku tu kan .. hmmm .... jom tengok ...

wallet = keluaran MAS malaysia (mekasih daddy)
kad CIMB = 1
kad Maybankard = 1
kad maxis = 1
kad MESRA = 1
kad Bonuslink = 1
kad alumni UKM = 1
kad pelajar UKM = 1
kad membership 321k diamond = 1
IC = 1
Lesen = 2
kad gambar bersama yang tersayang = 1
gambar pasport yang tersayang = 1
kad-kad nama = 6
Resit minyak = RM30
Resit Cincin = RM xoxo
resit bilik = RM 60
Duit = RM225.90
Duit = Rubel 1000
simcard celcom = 1
wallet nampak tebal = priceless

waaaaa .. banyak juga benda dalam wallet ni .. hmmm .. tapi bile nak kaya???

3 comments:

fadzirul said...

ko kat rompin ke? tak roger aku pon, leh aku turun sane.

black ktho :)

akukurus said...

kau nak datang rompin?? seyes?? . next week aku dekat muadzam .. ade beran nak datang??

fadzirul said...

huhu skang aku kat kl, kalau aku kat mersing tu bley ar, rompin dgn mersing ada la dlm 45menet..huhuh