Monday, April 09, 2007

tak tau r ...

i just dont know how to show what my feeling in words.. fuck .. kadang-kadang bile otak yang mmg tak selalu aku gune neh start berfikir , aku start rase pelik .. kenapa la kan dalam dunia neh , ade jek orang yang ske ajukan salah kat orang laen .. kenapa la takde orang yang berpegang kat konsep , "wat salah , berani tanggung r wei" ... ni tak kenape la nak salah kan orang len ag ... hmmm .. kite kan kawan , kenapa nak makan kawan ?? ... macamana la kite nak berjaye kalu kite slaloo jek nak makan orang len ... periuk nasik orang tu kan .. tak elok .. aku slaloo cbe nak berfikir secara rasional .. walaupon susah aku nak wat kan ...(biase la ... its aizad dude , ) ... macamana la orang nak hormat kite kan , kalu kite sendiri pon tak boleh nak hormat orang len ... im tryin my best to do what i can do to respect people .... hmmm ... kepada kawan-kawan .. aku btol2 mintak maaf kalu kadang2 aku macam tak respect korang .... korang ialah aset terbesar aku kat dunia neh .. selaen awek aku r kan .. tapi tu r dier , seyes aku respect gle korang .. eventoe kdaang2 ade gak kawan2 yang aku respect neh yang makan aku balik kan .. tapi takpe la .. yang lepas kan .. pk lame2 pon , bukan boleh mati ... skali kawan , sampai bile2 kawan ....

ok tukar pade topic laen plak ... hmmm ... ambil berat .. hmmm .. aku ank cte al sorang kawan aku neh .. dier ade gf .. mmg un gle r .. mmg jenis kawan aku neh kuat gle amek berat .... bak kate orang manje kan awek dier la kan ... mmg best gle r .. tapi satu hari tu , tetibe jek datang kat aku .. ckap nyesal .... hmmm aku tanye r "nape??," then dier cte r . yang awek dier dah jadik takley nak bediri sendiri .... kirenye perlukan dier setiap mase ... yang kadang2 dier jadik rimas ... so , aku cakap la satu bende jek yang jadik salah dier .. " ko amek berat ngat" .... sbb pe aku kate camtu??? .. sbb bagi aku lah kan .. pada pemikiran akal yang dengkel neh , aku rase tak salah nak amek berat , tapi berpada-pada ... sbb kalu kite amek berat ngat , nnt jadik la macam kes kawan aku tuh .. kite rase ape yang kite wat tu sweet , baek , bertanggungjawap ,tapi sebenarnye kite tak sedar kesan dier .... and at last kite mmg susah nak ubah .... gile ko , awek tuh , kalu dah jadik camtu , nak ubah cane agi .... GILE .... oleh itu rakan2 jgn la diteladani kawan aku tu ye .... abeh la awek korang nnt .. dont think bout the present ... jgn pk mende yang pendek2 jek ... kite slaloo salahkan orang len tak fikir panjang .. tapi cbe kite renung kan balik .. berfikir panjang ke kite??? .. kite dah makin lalai .. think wisely my fwen .... as its really help .....

2 comments:

FiRd said...

hm... aku tak tau aku kenal ko ke tak ad..tapi aku raser aku macam kenal.. dah lima tahun dah kite kawan..ape yang ko pikirkan kadang2 tak sama dgn ape yg ko buat. aku tau ko bley berfikir dgn matang.. but u always refuse to do so.. your action sometimes does not paralel with ur thinking. i always wish and pray that you will get what u want and what u need. but u must always bare in mind that what u need is much more important than what u want. coz ur needs can't always be the things u like. (paham tak nih?) aku tak kisah la ape nak jadik pon..yang penting ko mang KAWAN aku... maybe one day; who knows that u might hate me for some reasons.. (well we can't predict the future aite?) i hope i wont b hating u the same way.. coz i appreciate this friendship more than anything else in the world!

akukurusselamanya said...

gile ko aku nak benci ko .. ape la ko neh ..