Thursday, June 19, 2008

Pagi yang GELAP

senarai perkara-perkara yang menjadikan hari aku yang malang:-

1-Bangun lambat , seterusnya lewat ke tempat kerja aku iaitu STARBUCKS Metro Point Kajang ..
2-Hujan turun dengan lebat dari awal pagi hingga ke lewat petang ..
3-Azlina menjadi Manager On Duty untuk shift aku ...
(tak best)
4-Kena cuci SignBoard "STARBUCKS" yang sangat besar... (tangan aku luke)
5-Hilang my one n only ten ringgit .. (aku tengah dalam krisis kewangan)
6-Terlepas 3 bas yang aku terpaksa kejar dari bandar Kajang hingga lah Kompleks Kota Kajang (serius jauh weh)
7-Menunggu bas lagi yang tersangatlah lambat ..( driver dia sembahyang maghrib kot)
8-Beli ayam bakar Teriyaki Jusco dan bila dah bukak , tersangat lah kurus dan sangat la keras
9-susu tumpah masa buat latte.
10-dapat call dari Nasuha , pasal malang aku yang paling besar .. aku kantoi guna Internet dekat management room Starbucks..... (cuak aku kene buang kerja)

kesimpulannya ....

aku memang malang ...dan aku nak MANDI BUNGA .. lalala~

1 comment:

AFIR HAMIDI said...

1. aku dah lama tak dengar citer ko
2. kau dah lama tak online.
3. KO DAH LAMA TAK UPDATE BLOG!!!!!!
4. aku tengah mempertimbangkan tindakan MAKAN HATI dgn ko.

SETUJU?